Support - Ånger/Reklamation - Vapehuset

🏠 VAPE BUTIK STOCKHOLM: HORNSGATAN 116     

   

Support – Ånger/Reklamation

OBS! Var vänlig kontrollera att det är Vapehuset.se (Vapehuset Scandinavia AB) du handlat ifrån först gällande reklamation eller ångerrätt.

Vid ånger: Vid distanshandel får du enligt lag öppna en vara för att kolla på den, men om det uppstår repor, kladd, synliga märken eller liknande så innebär det att ångerrätten bryts. Detta innebär inte att du får använda den dock, endast kolla på den. Förpackningen ska vara i nyskick och alla tillbehör måste vara med för att vi ska kunna ta emot returen. Paket med coils där någon av de individuellt förseglade coilsen är öppnade är ej godkänt för retur då vi inte kan sälja dessa styckvis.

Vid reklamation: Om du har en defekt produkt eller något som inte fungerar som det ska, beskriv då utförligt vad som är fel, vad du har testat och hur det började hända. Om du ångrar en vara, vänligen skriv anledning. Vi kan komma att efterfråga bilder/filmer för att snabba på reklamationsprocesser. Vid reklamationsärenden ber vi dig skicka produkten till oss på följande adress och problemet inte kan lösas direkt via nätsupport:

Vapehuset
Hornsgatan 116
11726 Stockholm

Vid reklamationsärenden kommer vår tekniker kolla igenom produkten och se ifall det är något som kan åtgärdas eller bytas ut och returneras till köpare, alternativt vid fabriksfel görs en full återbetalning.

När du kontaktar Vapehuset.se support lagras ditt e-postärende och din kontaktinformation hos oss. Detta är nödvändigt för att vi ska ha möjlighet att slutföra ditt ärende och för att kunna kontakta dig om det skulle vara behov för uppföljning. Genom att skicka in detta meddelande godkänner du att dina kontaktuppgifter och e-mailärende lagras hos Vapehuset.se